"NIC se mi nechce."
"Mám MÁLO času."
"Mám JINÉ VĚCI na práci" 
Jo, mám čtecí krizi. 
Tohle je totiž originální článek na originální téma, když autor nemá o čem psát a potřebuje odůvodnit PROČ nepíše na témata pro blog slibovaná.


Připadám si jak přejetá parním válcem. Když se podívám na minulé ročníky (tím myslím podzimní měsíce loňských let), vždy jsem v tomto období přečetla nejvíce knih. Jem si to představte. Ležet v měkkých polštářích s chlupatkou (dekou) a listovat stránkami, které mi odhalovaly své tajemství a dobrodružství. V posledních dnech mám stav, který zas tak často nepociťuji. Skoro bych ho nazvala leností. Člověk vstane, funguje jak robot a jediné na co se ve volném čase zmůže, že sice zaleze do těch krásných polštářů a deky,ale bez knihy. Stav, kdy sotva držíte oči a když už, tak máte pocit, že radši zrelaxujete jinak (spánkem, že ano). Ráda si knihy čtu pořádně, musím na ně mít energii. Ano, opravdu energii, protože žádná pořádná kniha nenechá správného nadšeného čtenáře chladného a někdy je vážně namáhavé otáčet stránky, obzvlášť pokud má kniha 500 a více stran, že ano.

Co je na tomto období TO nejhorší? No, snad jen, že nevíte, kdy skončí. Vážně...
Ačkoliv jsou na mé polici rozečtené napínavé zajímavé knihy, nemám SÍLU se do nich znovu začíst. Jako kdyby někdo chtěl, abych byla úplné budiž k ničemu, co si jen odbije svoje a pak civí do zdi a říkala si: "Jo, takhle mi to dnes vyhovuje. To bude moje zábava po zbytek dne," a tak sedím, koukám do zdi, občas zkontroluji sociální sítě, odložím to a zase jen horko těžko držím oči otevřené.

Chápu, že někteří jedinci to mají jako celodenní náplň dne běžně, ale mě to IRITUJE a ještě víc mě IRITUJE, že mi to teď tak neuvěřitelně vyhovuje!
Divný, co?
 Vlastně, ani ne. Kdyby mi to pro určité období nevyhovovalo, tak by nikdy nevznikl takový článek! :P

Tak, a teď přeji dobrou noc, milí čtenáři.




4 Komentáře

  1. ta fotka je fakt uzasna :) a taky si takhle připadam, ono to zase brzo prejde :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji moc.
      Doufám v to, protože jsem si řekla, že přečtu nějaké knihy ještě do konce tohoto roku a mám pocit, že díky této prokrastinaci se mi to určitě nepodaří. :)

      Vymazat
  2. Krásná fotka, opravdu :)
    Nevím, jaký máš režim, ale zkus ho nějak změnit. Nebo stravu. Zkus zabloudit někam ven. Nevím jestli můžu radit, ale z toho stavu se určitě dá vysekat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. režim mám, myslím si, dost podobný Zohiru :D abych Ti to k něčemu přirovnala. To je právě ten problém. Mně se snad zatím tady z toho režimu vysekávat nechce, ještě pár dní :D

      Vymazat