Mnoho lidí si o nás knihomolech myslí, že jsme líná stvoření, co nedělají nic jiného, než leží v knihách. Jo, do jisté míry je to pravda, ale věřte mi, že jak jsem psala v předchozím článku (který najdete ZDE), máme občas nějakou tu "čtecí krizi" a knížkám se vyhýbáme obloukem.





Možná to vypadá trochu jako reklamní článek a vlastně jo. Ráda bych Vám tady představila sportovní zázemí, kterého jsem součástí a na kterém se jistou částí podílím. Byl to splněný sen pro každého správného parkouristu.

Možná že je to prima nápad pro maminy, které už neví, jak své děti zabavit, možná ty nevíš, jak zabít svůj volný čas, tak čti dál.

Parkour je dnes již velmi rozšířená a oblíbená aktivita u mladých i starších.
Jak se holka dostane k takovému sportu? Věřte, že jsem si našla cestu a setrvávám v této úžasné komunitě a pohybu už nějaký ten pátek.

Dlouhou dobu jsme tady v ČR spolupracovali ( a stále spolupracujeme) s organizací jménem ZOHIR, který po celé republice opakovaně pořádá workshopy a letní campy pro děti a mladistvé. Spoustu těchto kempů jsem se sama zúčastnila a staly se mi srdcovou záležitostí. Letos jsme takový camp uspořádali i pro starší, pro které to připomínalo spíš sportovní soustředění. ZDE je odkaz na video.



Od práce a času u Zohiru to ale postoupilo a pražský tým IN MOTION v roce 2016 vybudoval první českou krytou parkourovou halu. A víte co? Byl to šílený nápad! 



V září tohoto roku, tedy 2017 se otevřely další dvě haly a to v Plzni a Brně. A má to tak neuvěřitelný úspěch. A víte co? I v takovém shonu divochů se dá najít klidné místo na čtení. Celé září, tedy nejnáročnější měsíc vůbec díky otevření, jsem strávila za počítačem a na recepci a když jsem zrovna neměla co by, tak jsem seděla s knížkou, zatímco okolo pobíhalo třicet dětí. Zatímco večer po tréninku padla únava a kolem Vás poskakovali další nadšenci, já se opřela o zeď na odpružené podlaze a četla si. Takže ano, i při sportovním časovém vytížení se dá najít čas na dobrou knihu ( a nebo na práci).





Co jsem tímto článkem chtěla říct...
NO, tak zaprvé asi to, že ne všichni čtenáři musíme být zalezlí v pelechu 24/7 a za druhé, že pokud jsi z okolí Prahy, Brna a nebo Plzně a chceš si vyzkoušet tuto sportovní disciplínu, tak mrkni na stránky http://imacademy.cz/  na město, které ti je nejblíž a vyraž si vyzkoušet tak supr čupr aktivitku. Jo a v plzeňské hale se můžeme třeba i potkat a pokecat. Ráda Vám k tomu řeknu víc, pokud budete mít nějaký dotaz, stačí napsat do komentářů.



Tak snad jsem Vás tímto navnadila na vyzkoušení si třeba něčeho nového, čauky.
K.



0 Komentáře